New Internship Vacancies in Indonesia - All About Internship in Asia

Wednesday, July 02, 2008

New Internship Vacancies in Indonesia

Through this content I would like to update some available vacancies for internship in Indonesia.
  1. Marketing in Jakarta and Semarang
  2. Hospitality in Jakarta, Semarang and Bali
  3. Architecture in Jakarta
  4. Law in Jakarta
  5. Social Work in Semarang
  6. Engineering in Semarang

All these vacancies are available for September and October 2008. Well, if you are ready to have different experience, fun and challenging assignment during your international internship in Asia, Indonesia would be the ideal destination country for you. So please leave your comment if you need further information. Thanks!

3 comments:

Anonymous said...

Salam kenal Pak Agus,

Saya Dhany, baru lulus dari London School, Jakarta, jurusan Public Relations. Saya sangat tertarik dgn program internship di hotel2 di Bali, untuk mengisi waktu luang sambil dapat pengalaman juga. Ada gak ya pak program internship di Bali yang bisa Pak Agus rekomendasikan kpd saya? Saya tunggu kabarnya, Pak. Trima kasih.

Agus Nugroho said...

Halo Dhany,


Untuk lebih jelasnya, silakan Dhany kontak saya di agus@juniorexpat.com

Salam,
Agus

towkaymelvin said...

Hi Agus,

My name is Melvin, studying in Nanyang Tech, Singapore.

I'm looking for internship placement in Indonesia, particularly in the hospitality industry.

Can you point me in the right direction? please contact me at my email, melvinheng.kl @ Gmail . com

-cheerios